niedziela, 19 lipca 2015

Look of the day- kombinezon,part 2 :)










Dzisiaj pokłóciłam się ze słoneczkiem :)!!! Dlaczego? O co chodzi :)?W sumie to nie ma żadnych ukrytych domysłów, po prostu dzisiaj jedyne moje wyjście z domu 'spowodowane ' było pójściem do kościoła i parę minut temu,przetestowaniem mojej bryki :) Ma na imię Perełka i jest cudowna:)!!! Marzyłam o białym rowerku,z białym wiklinowym koszyczkiem i... w końcu jest :)!!! Jazda na niej to sama przyjemność-tylko po błocie nie polecam :P.. Także uwaga na drodze i na chodniku,miejcie oczy szeroko otwarte,bo z praktyką to jeszcze nie jest na 100 % :)...
A jak podoba Wam się moja stylizacja? Kombinezon ,jak dla mnie, świetna sprawa,co już wcześniej podkreślałam:) Trzeba tylko znaleźć pomysł na ten element garderoby,dopełnić dodatkami i będzie super :) !!!

4 komentarze:

  1. Kochana Cudowne zdjęcia! Cudowna stylizacja ;) a ten rower o matko boski!! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce,wskakuj w kombinezon i zapodaj swoją propozycję :) nie mogę się doczekać,a i tak wiem,że będzie idealnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle pięknie Monia :) a rower supee mega woooow :) czekam na fotki z bordowym kombinezonie :) hehehheheh ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będą :)!!!! I w kapeluszu :)!!! Tylko czekam na odpowiedni moment i miejsce :)

    OdpowiedzUsuń