niedziela, 18 października 2015

My perfect style













Jak ja długo się zastanawiałam nad tym zestawieniem,głównie ze względu na sukienkę,która jest bardzo przylegająca do ciała :) To druga skóra dla mnie,musiałam popracować nad sobą,nie jest jeszcze idealnie,ale już widzę różnicę i walczę o wymarzoną sylwetkę :) Grzeszę,jak każdy,ale też i działam:) Ale do rzeczy-dosłownie-:) Zakochałam się od pierwszego wejrzenia i w tej sukience,która oczywiście ma frędzle-me najukochańsze!- jak też i w sweterku,cieplutkim,milutkim,idealnym:) Połączyłam dwie skrajności,w Harpers Bazaar,w dodatku na jesień-zimę zauważyłam, że projektanci również skłonili się do takiego rozwiązania:) Ale w mojej głowie było już to wcześniej :)!!!



Sukienka,sweterek-Konik, Buty- Atelier, Naszyjnik-Gabciuszek, Okulary-C&A

3 komentarze:

  1. Ładnemu we wszystkim ładnie ;) Sukienka leży świetnie więc nie opowiadaj o jakimś działaniu bo wyglądasz rewelacyjnie ;) Jak zawsze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnemu we wszystkim ładnie ;) Sukienka leży świetnie więc nie opowiadaj o jakimś działaniu bo wyglądasz rewelacyjnie ;) Jak zawsze ! <3

    OdpowiedzUsuń