poniedziałek, 8 lutego 2016

Prawdziwa blondynka











Tytuł posta dlaczego taki a nie inny? No spójrzcie sami..Co prawda nie mam bardzo jasnych blond włosów,ale nazwa pozostała,do tego róż.. Broniłam się przed tym kolorem,ponieważ nie chcę być stereotypowa..Ale jeżeli na ostatnią chwilę zostawia się wybór stroju na wielką okazję,w tym przypadku były to chrzciny:),no to ja sama do siebie nie mam pytań.. Nie powiem,że kiedyś uwielbiałam być na "słodko" postrzegana..Różowa szminka,oko mocno podkreślone czarną kredką,a nawet różowy,czy też błękitny cień do powiek..Nie no,wolę jednak nie wracać do tych czasów...Jak przypomnę sobie swoją stylizację studniówkową..Boże,gdzie byłeś wtedy..Trauma do dzisiaj :P Ale kto nie popełnił wpadki modowej ? Nawet światowcom się to zdarza..Tyle ,że w wielu przypadkach okazuję się potem,że właśnie "tak przecież miało być","to jest największy trend",itd. I człowiek staje się głupi.. Kto by pomyślał chodzić np.,mówię o kobietach w moim wieku,od stóp do głów ubranych w mocny róż zestawach z napisem Barbie? Do tego landrynkowa torebka,i lustereczko jako etui na telefon..? Kurczę nie wyobrażam sobie przejść przez swoje miasto w takim stroju..Reakcja byłaby jedna- wielki polew.. Podoba mi się to,widząc taki zestaw na modelce,w magazynie,ale w prawdziwym życiu? Kto z nas chodzi na bankiety,  jakieś wielkie imprezy,na których mógłby się pochwalić sukienką od haute couture? No raczej niewiele z nas.Nie sprawdza się to w prawdziwym życiu. Nie mówię o sieciówkach,tylko o wielkiej modzie,a przykład jest bardzo "delikatny"..Nie mówię też o tych kontrowersyjnych projektach..Temat rzeka: ) Ale nie ukrywam,że marzę o założeniu pięknej sukienki z wieloma wycięciami,głębokim dekoltem...Tylko gdzie? Na wesele? No może i bym się odważyła,ale co by było na tym weselu,a po nim? OjOjOj,szkoda myśleć..Ja to czuję,ja to rozumiem,mnie to pociąga..Ale to jestem ja. Nie każdy tak ma,ba,to nie jest obowiązkowe! Ale cieszę się ,że odnalazłam pasję,że odnajduję w tym siebie,na tyle na ile mogę ,realizuję swoje wizje i zamierzenia.. Ciągle się zmieniam i gust się zmienia,najważniejsze ,żeby w środku pozostać sobą :)





Płaszcz: Mohito
Sukienka: Atelier
Brelok: Mohito
Szpilki: Glamour
Torebka: H&M

6 komentarzy:

  1. Monia! świat biegnie do przodu więc trzeba się zmieniać i nadążać, ale najważniejsze, tak jak wspomniałaś, żeby nie zgubić w tym wszystkim własnego "ja" :) ale Tobie to się udaje więc spokojna głowa :)Ty jesteś zawsze tak samo "Monikowa" :) i za to szacun :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za tak miłe słowa :) :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Monikowe stylizacje zawsze spoko! :) Kontrowersja jest teraz w modzie więc po co nią sobie zaprzatac głowę ;) Ty i tak zawsze wyglądasz olśniewająco!<3 ♧♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Monikowe stylizacje zawsze spoko! :) Kontrowersja jest teraz w modzie więc po co nią sobie zaprzatac głowę ;) Ty i tak zawsze wyglądasz olśniewająco!<3 ♧♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo to moja pasja, a, że lubię też ciężkie tematy, to druga sprawa 😊 skarbie, tylko wtedy, gdy się przyłożę,wyśpię i mam czas, wyglądam ok😝nie to co Ty każdego dnia 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo to moja pasja, a, że lubię też ciężkie tematy, to druga sprawa 😊 skarbie, tylko wtedy, gdy się przyłożę,wyśpię i mam czas, wyglądam ok😝nie to co Ty każdego dnia 😘

    OdpowiedzUsuń